Skägg och lockars frisyr =) kristianstaddagarna

Haft sån energi idag sorterat igenom så mycket och hittat en massa grejer som jag inte visste fanns :) har hittat många läckra kläder så nu skall jag ta tag i mig själv .Måste gå ner i vikt fyra kilo som skall väck så jag får på mig dom. Gottat mig lite för mycket nu. Sen skall jag se om jag hittar någon snygg frisyr för det var länge sen jag klippte mig  kanske dra till med lite färgning också. Imorgon skall jag cykla ut reklam i Åhus så det är ju en bra början på träning .Får se hur mycket man hinner dela ut.  Hoppas  på kunder imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart