Trött idag!


Ordnat med wasakredit finansiering till mina kunder idag. Det kom en trevlig säljare  till affären idag och visade mig hur allt funkar vilka olika alternativ man kan välja. Så tänkte erbjuda mina kunder att jag betalar finansieringen och dom får allt räntefritt det ända dom behöver stå för är en uppläggnings avgift och 29kr per utskickad avi per månad bra om man vill unna sig nåt extra och inte har råd med allt på en gång. Och sen tänkte jag använda mig av köp nu betala om tre månader också en bra grej om man väntar på nån inkomst. Mycket att tänka på nu i början. När jag kommit hem har jag gjort köttbullar och potatis gott i gott gott Leon förälskad i köttbullar säger mamma bullar haha. Här var  två tjejer från helsingborg som tittade på valparna ikväll så får se om dom köper skulle höra av sig och lämna besked imorgon. Sen kollat idol och väntar nu på att se vem som åker ut. Så trött idag.............

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: tack :D ja, fuyyy!

2008-10-02 @ 15:22:43
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart