Så var det måndag!

Idag börjar dagen med att lämna Leon på dagis och åka med hunden till vetrinären. Min äldsta hund har inte mått så bra inatt. Så skall ta lite prover på henne. Jobbigt när dom kommer upp i åren för vertinär är inte det billigaste och oftare och oftare blir det.Men får hoppas att det inte är nåt allvarligt. Sen skall jag öppna affären i Åhus kl 12.00 .När jag stänger skall jag fixa så jag kan i ordning en kassa till affären. skall lämna alla varogrupper så dom kan programeras in. Jag skall också plantera lite utanför affären så det ser trevligt ut  får se vad jag hittar för kruka. vill helst ha en vit med gröna växter. Skyltar skall också sättas upp idag men det lämnar jag över till Marcell och hans bror så det blir säkert jätte bra =). Måste ju göra mycket reklam nu och verkligen synas är ju mycket avgörande nu att folk verkligen hittar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart