Bloggen en riktig guldklimp

Min syster har  en stor blogg som heter www.carlssonkarlsson.blogg.se hon har gjort ett inlägg igår gällande sina vänner och nystarten som är värd att tänka på.Har själv upplevt företagsstarten likadant och det är ett ämne inom nystartande då det finns en kurs du kan välja om hur just dina vänner kommer att uppföra sig.Men för mig är det ingen stor grej tycker alla måste få chansen att visa sitt rätta jag.Mitt företag anser jag är som vilket jobb som helst.Bara att jag valt att satsa på nåt jag brinner för.Sverige är ju ett fritt land och alla har ju samma möjligheter att registera sig om man vill förverkliga en ide.Om man inte själv är beredd att satsa så är det konstigt att man skall vara avundsjuk eller må dåligt av andras framgångar, men det har och kommer alltid att finnas.Självklart är det ju inte alla vänner som är sådana som tur är=) Sen finns det en sort till dom som är ännu värre. Vårt samhälles botten lager som sätter käppar i hjulen på andra.Såna människor kommer i regel ingenstans själva utan bara kostar.Har funnit många guldklimpar här på bloggen  som hjälpt mig med råd och tips via mail och msn helt otroligt att få så mycket stöd av folk som man aldrig mött.Tack!!!

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

bra skrivet



kram

2009-04-15 @ 15:34:45
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med ovanstående kommentar!

Bra skrivet!

2009-04-16 @ 09:29:55
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hallå du! Vad kul att du tittade in! =) Välommen åter! Nädu, ett glas rött är aldrig fel!

Ha en fortsatt trevlig kväll själv! Kram

2009-04-16 @ 21:50:23
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart