Fan så tråkigt att inte orka göra något

Idag vaknade jag med 38 i feber känner mig lite bättre men ändå helt slut. Marcells bror har kommit ner från stockholm över helgen och nu är dom ute och grejar med bilarna.Leon också då förstås=) så nu kan jag vila i lugn och ro.Skulle igentligen ner till Åhus och koppla upp spaet vi packat upp med vatten och ström då det skulle komma en kille imorgon och titta på det.Men får se om jag orkar.Har inte lagt upp nåt hälsotips denna veckan så tänkte fixa det nu=)
Glad påsk !!!

Kommentarer
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

hihi, jaa visst e hon =) tack, om du går in på designadinblogg.se så hittar du guider hur du gör om bloggen, jättesmidigt! =)

2009-04-10 @ 17:10:30
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Vilka härliga hälsotips. Jag brukar göra en underbar grönsaksdrink som jag mår kanonbra av. Jag har också tänkt att börja meditera någon gång. Men jag lyckas aldrig komma till skott. Får skärpa mig efter påsk.



Sköt om dig.

kram

2009-04-10 @ 20:31:17
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart