Grillning

Idag har vi haft fullt hus.Grillat och njutit av vädret.När alla åkt hem har ag hållt på med min nya ide=) vad det är får ni veta med tiden=)
Tänkte tipsa om en länk www.sverigeresor.se trevliga tips.Vi hade tänkt ta en utflykt till kålmården med Leon .Vi vill köra bland dom vilda djuren.Tror jag att han  hade tyckt varit jätteskoj.Imorgon kommer skötsel artiklarna till spa skall bli roligt att packa upp.Sen blir det lite träning för min del.Skall försöka komma i bra form nu till sommaren.Har ju fått en personlig tränare nu hehe.Natti Natti

Min sambo!Lite skadeglädje kanske=) Men nöjd med resultatet så var väl värt det=)


Kommentarer
Postat av: Erika-mode-pyssel-m.m.

Paketet med min vinst kom idag. Tack så mycket. Finns ett litet inlägg på min blogg om det = )

2009-04-27 @ 21:50:02
URL: http://shopaholicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart