Spaskötsel

Idag har jag varit nere en runda i Åhus trodde spa artiklarna skulle komma idag men kommer inte förren på måndag.Men lagt in artiklarna på hemsidan nu samt nya bilder på startsidan.Jag och Leon varit ute och cyklat idag var verkligen härligt i det fina väderet men nu är jag helt slut =) Marcell kom precis från jobbet och palle kom inom en runda.Skall plocka fram lite mat sen skall jag hoppa i säng.Imorgon skall vi ha öppet igen och sen bär det av till Simrishamn.Kan inte lägga in bilder hittar inte min kortläsare till mitt minnes kort=( Ni får ha en bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart