Hej svejs nu är jag back on track=)

Hej alla var ett tag sen jag skrev igen haft fullt upp.Idag fick jag nästan hjärtinfakt då det fattades 49 tusen på mitt kontot.Ett uttag på 49000 hade jag ej gjort.Men visade sig när jag ringde banken att dom tagit dom i säkerhet då dom misstänkte kortbedrägeri via paypal.Köpt en massa nagel grejer där igenom och dom trodde inte det var jag som gjort det då jag aldrig gjort så många bud och betalningar på en gång=) Men sen kunde man pusta ut igen.Köpt en massa nagelgrejer och skall nu lära mig bygga nagler får ta hjälp av några försöks kaniner mohaha. Tänk om mina pengar skulle varit försvunna skall betala resten på spana i veckan då jag fick ett mejl av återförsäljaren inatt att spana är  färdiga för leverans=) Så när containeren är lastad skall resten betalas in.Tänk om pengarna varit borta då skulle jag nog fått krupp.

Lite av grejer som jag beställt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart