Torsdag och snart helg=)

Igår sorterade jag ut alla Leons leksaker usch vilken hög det var.Nu skall hälften ut så han får plats att leka på sitt rum =) Sitter nu och bygger en dekal till bilen som jag sen skall beställa över internet. En dekal som skall sitta på bakrutan.Sen har jag lite funderingar om man skulle åka till formex mässan mellan den 28-30 augusti fått inbjudan av en levrantör.Men får se hur det blir med det. Tänkte kanske ta kolmården i samma veva så man stannar över där innan man kör vidare till Stockholm.Har inte sovit så mycket.Varit uppe inatt med min äldsta hund  för hon har inte mått bra.Flåsig och orolig.Men bättre nu fått vitaminer och tabletter mot sköldkörteln som jag misstänker inte funkar som den skall i mellanåt. Innan hon skall börja löpa behöver hon mer hormon.Om sköldkörtels hormonet inte produceras som det ska får man dålig ämnesomsättning och en rad konstiga symtom.Nu ligger hon och är lugn och vilar här.Skall snart köra och handla och fixa till nåt mumsigt till middag här hemma.Sen skall vi ut på en cykel runda med Leon han har fått ny cykel av mormor och morfar=) Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen det där om att inte få plats på sitt rum ;)

2009-08-13 @ 12:45:07
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

ja ja brukar rensa en gång om året i ungarnas rum...



ha en toppenhelg

2009-08-14 @ 10:13:14
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart