Alice hemma igen

Idag fick vi tillbaka vår hund som vi lämnade innan semesteren. Camilla ville inte lämna tillbaka henne för hon blev kär, så hon behöll henne lite extra dagar =) Lotta har varit på besök idag och vi har lagat thai mat här hemma, tänt en stor eld i trädgården och eldat en massa gamla möbler och kartonger och skräp. Nu sitter vi i soffan och skall kolla på en film med Adam Sandler. Jag har lagt in en ny loggo på min hemsida som jag suttit och klippt ihop och jag tycker den blev mycket bättre än min gamla. Nu skall jag snart dra igång med lite reklam igen. Skall försöka sprida min webbadress nu på kända bloggar. Tror det kommer funka skall kolla upp vad det skulle kosta och hur mycket det gett i resultat för andra i samma bransch. Någon som har tips om billig reklam som funkar? Då får ni gärna tipsa mig=) Ibland kan det billigare ge mer, än nåt man betalar dyra pengar för. Gäller att hitta rätt målgrupp. Funderar på radio men en som jag pratat med sa att det inte var en så bra marknadsföring för henne. Funderar funderar...Ni får ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan, var inne och kikade lite på prylsidan. Jag såg att det var otroligt många särskrivningar i titlarna på dina varor. Du borde nog skriva ihop orden som de ska vara så att det ser proffsigt ut!

Söta saker annars, lycka till!

2009-02-08 @ 23:46:21
URL: http://riotineveryone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart