Frisör idag.

Idag skall vi gå och klippa Leon han börjar bli långhårig nu =).Vi har precis ätit frukost och skall snart ringa polisen och se om dom fått in något nytt på vår lilla Jack. Vi har satt ut annonser i Laholms tidningen och Hallands posten. Många människor som hjälper till att leta. Fått sms  från människor som hjälper till.Dom har satt upp bilder och ringt jägare och så.Så det är  fullt pådrag. Vi har varit och besökt popeye village det var där dem spelat in karl alfred med Robin Williams och det låg helt fantastiskt bakom en klipp slutning ut imot havet.Husen var sneda och vinga och hade en otrolig charm.
Mitt förra inlägg  är riktat till en som gjort en massa fula kommentarer till mig bland annat att jag ej skulle hålla mitt barn rent. Men hennes men två av hennes egna barn har blivit omhändertagna i tidig ålder.Skriver inte ut namn här på min blogg.Men den det berör vet vem det gäller.
 

Kommentarer
Postat av: .....

Amen snälla du, lite skit i hörnen??? Ha ha ha ha vi alla har ju sett hur det ser ut hos dig!

Undrar hur många gånger du själv kommer att råka ut för LVU på ditt barn??????

Du lägger ju själv ut bilder på nätet när dina kompisar sitter och dricker öl med barn i famnen, du har ju själv "fester" när ditt barn är hemma och där andvänds väl inte bara alkohol????

Nu får du väl allt ge dig?

Att blanda in andras barn i en konflikt tillhör väl inte sunt förnuft, ooooooooopppppppppppssssssssss men det vet du väl inte vad är?????

Mvh DIN Kompis

2009-01-29 @ 21:31:38
Postat av: anna

hej marie...hoppas ni hittar lille jack...kram

2009-01-30 @ 11:13:16
Postat av: Marie

Vill bara skriva varför du dragit in Leon i allt detta från början lågt. Några LVU blir det inte här.Du kan ju fortsätta snacka ditt. Upp till bevis. Öl är en allmän dryck. Och Din kompis =(Marianne)

2009-01-30 @ 21:08:01
Postat av: Yvonne

Ja det är bedrövligt med den där människan(????)

Illa att gå över moralgränsen på det viset och blanda in ett litet barn i en konflikt Är han 3 år än?. Men,men... man kan knappt förvänta sig något annat från det hållet

Läste att hon har problem med bukspottskörteln

Det vet vi ju varför man får!!!

Steget efter brukar bli skrumplever.



Bry dig inte Marie

Jag vet flera som följer detta spektakel-och det är INTE dig dom skrattar åt.

Jag skulle kunna skriva vad dom säger men jag vill inte av respekt till hennes son

2009-01-31 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart