Haft besök idag =)

Anna och Stefan och lilla Emil har varit på besök med sin fina schäfer idag.Mina hundar var lite rädda för honom i början och skällde som fan men sedan gick det bra=). Vi drack kaffe och snackade lite allmänt Emil var så intresserad av valparna och satt mest med dom=).Vi skall antagligen på fest hos dom på lördag så det skall bli jättetrevligt. Imorgon skall dom kanske skjutsa mig till affären då jag inte bytt till vinter däck på min bil än. Inte så bra att köra så är ju 2000kr i böter per däck.Malta resan börjar närma sig och jag bara längtar att komma från denna kylan. Idag hade mitt vatten frusit så Anna fick ta med vatten flaskor till mig=) men vattnet kom tillbaka ikväll som tur var.
 Kan man bli åttalad för att tala sanning borde man väl inte kunna?Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Yvonne Wåhlander

Nej det kan du inte!Du kan bara bli åtalad om du förtalar någon. DU har blivit förtalad,och din sambo och pappa. DET kan man bli åtalad för.

Du har bevis på att det är förtal eftersom en polisutredning är gjord som friar er från misstanke om brott,eller??

2009-01-09 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart