Städat ;)

Idag har jag haft storstädning under tiden marcell och Leon varit borta. Marcell varit med en kompis på badhuset som har en son i nästan  samma ålder som Leon. Rensat i kylen och haft alla delarna i badkaret för tvättning. Och rengjort fläkten så känner mig väldigt flitig idag =) bra början på det nya året. Marcell har jobbat idag också och dagiset är fortfarande stängt så från och med imorgon skall vi ha öppet i Åhus som vanligt igen. Blir radio reklam nu snart. Med min hemsida som kommer läsas upp och hamna i fokus på uppspelningen . Då min försäljning funkar mycket bättre via nätet. Konstigt när det gäller såna här artiklar då jag trodde det skulle vara tvärtom innan jag öppnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart