Tillbaka haft fullt upp

Hej nu är jag back.Har haft fullt upp här.Sålde bilen idag och varit på banken och ordnat med lite.Är på jakt efter en ny bil nu kan inte vara utan =) Så blir fortsatt jakt efter jag stängt imorgon.Skall köpa en Chrysler voyager så jag har plats att lasta.Lite bilder från marknaden tänkte jag bjuda på ikväll=)Har inte kunnat uppdatera för haft kortläsaren i affären.Imorgon skulle ett par komma till affären och kolla på utställnings exet.Har bara detta kvar nu och måste vänta 2 mån på nästa leverans drygt men man kan ju inte förspå allt.


Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

dina tvålar se så härliga ut....

2009-07-25 @ 08:58:03
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ser så goda ut ju! :D

2009-10-29 @ 22:50:33
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart