Trött =(Tar sån tid när man segar ner sig när man vill få något gjort!

Godmiddag! Idag är jag helt slut vet inte varför .Men kände mig febrig i fredags sen kände jag mig piggare i lördags och igår.Men idag kändes det verkligen som att jag knappt orkade kliva ur sängen.Får se om det rättar till sig.Känner sig stressad när man har mycket att göra och man är trött blir bara värre.Skall fixa med räkningar idag och får se om man orkar ta några målar tag med penseln.Köpt två nya lampor också som skall upp sen när målningen är färdig intill dörrarna.Hade likadana innan men svarta och gamla.Men nu skall  ju allt vara rött och vit.Kommer ta lång tid innan vi är färdiga men så är det när vi gör allt själva.

Kommentarer
Postat av: Wenan

Hej fin blogg

2009-07-06 @ 13:08:20
URL: http://wenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart