Hemma från marknaden och helt slut!

Hej =) Nu är jag tillbaka sitter i sängen och skall snart krypa ner under täcket.Pusst helt slut efter allt packande.Har varit jätteskoj att testa detta för första gången.Och vilken hjälp jag fått av dom andra som stod där  och sålde.Var riktigt trevliga hjälpsamma människor.Alla runt mitt bord hjälpte mig med bresseningen och visade mig hur jag skulle göra.Inte varje dag man använder sån teknik och att folk du inte känner tar tag i dina grejer utan vidare;)Rullade ihop den i en strut och kastade över den och sen satte dom klämmor.Sen rullade dom ihop den igen så man kunde använda den så direkt nästa gång.Haft jätteroligt varje fall.Detta kommer jag självklart göra om igen.Riktigt mysig stämning skulle kunna leva så i perioder faktiskt åka runt på olika marknader träffa mycket folk och bara känna sig fri.Men går inte för min del så får satsa på marknaderna runt omkring=) Sålt  mycket små prylar.Blir inte så mycket pengar men är helnöjd ändå=) Hade även djur som såldes på marknaden=)
Mitt under uppackningen


Färdigt=)


Frukost stuga frälsningsarmen spelar=) Samma låtar hela första dagen =)=)=)Om jag var en myra och du en människa hör den fortfarande i huvudet =)

Kycklingar så söta dom gula små var så söta


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Åååh så mysigt med marknad=) Toppen!! Vant mig mera vid min nya phone nu=) känner inte alls för att byta bort den längre=) Den är toppen!! När man väl kommit underfund me knapparna å så å touchen=) Ha en fin fredag nu! Kraaam!

2009-07-10 @ 15:56:58
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart