Då var huset tvättat=)Imorgon börjar målningen.

Idag har jag  flygit och farit i affärer  och inhandlat en stege utomhus lampor en vit vaxduk och sommartäcken.Sen fortsatte projektet här hemma.Nu är huset färdig tvättat och imorgonkväll börjar vi med målning.Skall ner och plocka isär bastun som stått som utställnings ex i affären imorgon bitti  för har sålt den. Den skall skickas  till en göteborg.
Är ganska bränd idag haft lite besök och suttit trädgården.Solen bränner mycket nu nice=)

Min tårta=)


Huset färdigtvättat!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

2009-06-30 @ 15:59:06
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart