Hej!Nu är jag inne efter en helkväll i trädgården!!!

Idag har vi varit ute och jobbat i trädgården hela dagen=) Väl när Marcell och Palle körde grejer till  tippen började jag med att riva en hundgård.Hundgården har varit här sen jag flyttade in och nu skall den äntligen bort för den skämmer ut hela huset.Så väl innan jag påbörjade mitt projekt fick ju hönorna gå på grönbete.Oj vad dom gillade detta=)100kvm till förre detta bur höns skulle inte kunna ha det bättre=)Väl när hundgården brakade ihopa åkte vi och köpte staket som skall skydda innergården så hundarna kan vara lösa.Gjutit fast staket pinnarna i cement ikväll så det är härdat till imorgon.För då skall staketen sättas på plats.Sen blir det målning och beställning av ett lass singel.Ni kan se uteplatsen i bakgrunden i röran men bara fyra stolar målade återstår två och bordet skall vi hämta imorgon i Åhus.
Ha en fin kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart