Marknader och trädgårdsprojekt

Helt slut idag.Pollen tar knäck på mig.Varit och kollat på en chrysler vogager i morse.Men måste tänka över eventuellt köp. Kan inte bestämma mig på en gång.Skall se hur mycket som går in i vår vanliga bil först.Skulle åka på marknad imorgon men blir inte av Marcell skall jobba hela dagen och vi måste vara båda om Leon skall kunna följa med.Så vi får lugna oss lite.Blir att fortsätta leta trädgårds möbler varit på en rundtur idag och kollat kan inte bestämma mig=( Svart vit eller trä?Besluts ångest=)=)=) Och så klart dyrt nytt så skall försöka mixa ihop nåt bra alternativ.Köpa något begagnat och trixa ihop nåt fint.Så blir mitt projekt imorgon vill ha det till midsommar  så verkligen sista minuten=)Som alltid hehe.Sen fyller jag år så mycket att fixa med.
Sol har vi fått idag varje fall=)

Byggde denna designen till en tjej igår vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Att du inte vaccinerar dig.Dom som gjort det säger att det funkar jättebra

Kram på dig!!

Inget nytt???

2009-06-17 @ 21:34:22
URL: http://boopzan.blogg.se/
Postat av: Terese

Va ska du göra på midsommar då?

2009-06-17 @ 21:37:11
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart