Mycket i planeringen nu!

Hej alla glada=) Idag har jag städat och donat och suttit och kollat datum för marknader.Skall åka runt och sälja mina färsktvålar på marknader och samtidigt lämna ut visitkort.Blev ganska många marknader jag skrivit upp.Så nu blir det att söka annan bil också behöver en större.Trädgårds möbler letar jag fortfarande också efter skulle vilja ha några vita så dom passar med stilen på huset.Beställt tid med min bankman också men har semester ända till slutet på  juli så blir att få vänta.Så nu är det mycket på gång.Sålde ett spa idag också han som var där i fredags bestämde sig för att ta det men skall inte hämta förren efter midsommar.

Leon på glassbåten i Åhus


En bild hemma hos en kund


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka städer kommer du besöka marknader i?

2009-06-16 @ 19:33:16
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart