Vilken dag!

Idag har det varit mycket varit i Åhus och visat upp spaet för en kund och hoppas det blir affär skulle kontakta mig senare och eventuellt hämta på måndag om dom bestämde sig för det.Blev ingen filmning idag heller kanske i början på nästa vecka.Sen hade jag min revisor hos mig och vi lämnade in deklarationen för april.Väl när jag kom hem städade vi och sen åkte jag och stor handlade.Nu har vi ätit gott  och tagit jordgubbar till efterrätt är verkligen super gott=) Sen har vi suttit och spelat lite poker på BET 24 =) Nu skall Leon sova och jag ligger och kollar lite på nätet.Imorgon blir det öppet som en vanlig lördag. Lägger in lite blandade bilder =) Ett tips gillar ni att spela bli medlem på www.king.com mitt favorit spel är rainbow rescue=) Godnatt!


Leon på Skånes djurpark


Morfar och Leon



Dessa gummistövlar hittade jag på citygross och jag tyckte dom var jätteläckra=)


Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n

Gillar din blogg :) har lagt till dig på bloglovin. vill du lägga till mig?:)

2009-06-14 @ 19:55:11
URL: http://elinlion.blogg.se/
Postat av: mariana DG

okej :) jo funderar på att göra den lite mer färgglad nu faktsikt :D nusåhär till sommaren oxå (: kram

2009-06-15 @ 22:48:52
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: amanda

Gud vilka söta! ;D

2009-06-18 @ 20:46:56
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart