Nytvättad bil och vårdcentralen

Idag har jag och Leon varit och tvättat bilen.Automat tvätt  och Leon var helt överlycklig.Helt tokig när det gäller bilar=) Sen har vi varit och handlat lite mat.Var också inom vårdcentralen med Leon då han har ont i öronen.Skall dit imorgon igen vid halv elva. Så skall dom kolla honom riktigt hade ingen läkar tid ledig idag.Han har haft problem med öronen sen han var liten ,och sist vi kollade hade han vätska i öronen men det var så lite så dom brydde sig inte om det .Men efter han varit förkyld kommer det nästan alltid tillbaka igen.Får se imorgon hur det går.Marcell fick hoppa in och jobba lite idag.Så just nu håller jag på att plocka lite här hemma.Skall snart slänga in en lasagne i ugnen.Har fortsatt och letat lite smycken=) hittade dessa också fina tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag ville bara tala om att du fått en liten, liten, liiiten utmärkelse hos mej... :)

Följ länken...



http://miranna.blogg.se/2009/march/the-ninja-award.html



Kram Anna

2009-03-09 @ 23:03:47
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättegulliga smycken! jag köpte också smycken idag. Ett halsband med ett stort hjärta. finns bild på bloggen ;)

2009-03-09 @ 23:10:02
URL: http://emeralds.blogg.se/
Postat av: ANDREA

GRYMT SNYGGA HALSBAND!!!!!!!..=)

2009-03-10 @ 07:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart