Hej planterings projekt och en död höna =(

Idag har jag varit och tagit en fika med en vän sen körde  vi  och kollat lite blommor på växt huset.Jag skall ha lite blommor som jag skall plantera  utanför huset i en stor kruka. Men köpte inget idag bara tittade. Börjar ju bli vår nu och ser alltid trevligt ut=) I morse när jag gick ut för att ge kycklingarna mat märkte jag att en av dom  var borta.Sen kollade jag in i boet och där låg den död.Den var i väldigt dåligt skick när den kom och har ej klarat sig tyvärr.Hemskt att se:(Vet inte hur jag skall ta den mår dåligt av att bara se den.Marcell får nog ta och fixa detta när han kommer hem.Skall åka och titta på ett hus 15.45 idag sitter nu och bara tar det lugnt och väntar på att tiden skall gå.Igår byggde jag en ny header till hemsidan www.badochhalsaahus.se
Tycker det är jätte roligt att sitta och pilla med olika bilder.Älskar faktiskt det=) Vill nån ha hjälp med nån bild försöker jag gärna fixa det till er! Skall senare ikväll ge några bloggar jag tycker om en utmärkelse här på bloggen!

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: madde

åh mysigt ed en fika,vad blev det för smarrigt då?

2009-03-26 @ 17:38:08
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart