Hej =)

Idag har vi haft fullt upp hela dagen har varit nere i åhus och fixat inför mässan .Sen har vi varit hemma hos min mormor och morfar .Marcell hjälpte dom att plocka bort en stor stubbe och det tog tid var ett jädra stort träd som hade stått där.Idag kom även värde handlingen för min leverans utan detta dokument kan man ej få ut containern.Så känns bra att ha den i handen nu.Leveransen kommer på fredag och det är samtidigt som mässan börjar ,så ganska typiskt men ändå roligt.Så det blir att vi får dela på oss.Börjar köra dit grejer nu på onsdag redan.
TÄVLINGEN är avslutat och det blev 13 deltagare denna gång.
Vinnaren som är dragen är Erika som har bloggen www.shopaholicans.blogg.se
Jag i ett nötskall =)



Kommentarer
Postat av: Erika

Åhh. tack vad roligt! Behöver din mail för att kunna maila min adress = )

2009-03-30 @ 20:29:21
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Tess

tjohoo ser fram emot å se vinnaren i din tävling hoppas på tur

2009-03-31 @ 15:28:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart