Helt slut idag krypit ner i sängen nu!

Har fått mycket fixat idag=) Har varit vaken länge inatt och så vaknade Leon tidigt i morse.Marcell jobbar så är bara att stiga upp på direkten.Marcell brukar annars vara en morgon människa och har redan varit på gymmet när jag vaknar så han brukar ta hand om honom om jag suttit upe länge.Men det gick inte idag inte=) Lämnade  Leon på dagis sen efter det så körde jag ner till Åhus och skickade lite silkeslampor.Sen efter det var jag och storhandlade mat.Sen vidare till rusta.Köpt kopplings sladdar där till tre silkes lampor jag tagit hem.Skall sätta upp här hemma =) Funderat länge men nu tar jag slag i sak.Efter det bar det vidare till lantmännen för att köpa kyckling foder.Säljer dom  inte i vanliga djuraffärer så jag fick köra till vinslöv och handla.Sen efter det så var jag och köpte ett underlägg som man lägger under tvättmaskinen.Så man ser om det skulle börja läcka.Tänkte bäst att ha ett sånt om det skulle vara något.Sen hämtat leon och nu har precis min revisor kört hem han varit här och gått igenom bokföringen för jan.
Så nu är jag färdig för sängen!!!Godnatt=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Puh!

Du har då VERKLIGEN haft fullt upp idag!! :)

Ja, visst e den söt!

Jag har den rosa...

Skrev i en kommentar på en annan blogg att vi kanske skulle starta en velourklubb för blogg-mammor.. Hihi!



Kram på dej och sov gott!

2009-03-12 @ 20:07:46
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch

hej det var ett tag sen...jag har försökt hitta din blogg men hade glömt vad den hetter...jag prenumererade ju på din blogg men jag får inte se när du skriver inlägg...helskumt,jag prövar igen och hoppas på att det kommer funka nu!

Hoppas att allt med din affär gått bra!!!

/Cleo Zatch

2009-03-12 @ 20:24:25
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Fia

Vad fin bild.Djur är så härliga.



2009-03-13 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart