Kick off idag =)

Idag har det varit fullt upp varit och fått all information om mässan idag. Var jätte trevligt vi blev bjudna på god mat och träffade många företag som skall medverka.Kommer att vara två konkurrenter på mässan som också har bad inriktning.Men tror ändå inte det påverkar så mycket då det är helt olika produkter och priser.Får se hur det går skall bli jätte spännande.Yllan hade även idag en utställing för grossister så var inne och kollade en runda fick ju gå in gratis med besöks kortet=) Och jag hittade häftiga glasskålar.Så var tvungen att beställa dessa=) Har kanske inte så mycket att göra med min inriktning men skall ju ha en undergrupp med blandat på min hemsida.Med lite prylar jag valt ut =)Börjar bygga upp min montor ons 1april och kommer ta fota som jag kan visa här på bloggen =) Fick precis veta via mejl att min container kommer att lägga till i helsingborgs hamn den 3 april.Alltid lite nervöst med sånt.
Leon på dagis idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror inte du har så mkt att oroa dig för! Du har ett väldigt fint utbud och jag önskar dig all lycka!!! Tråkigt läsa bara att du är utsatt för en som vill förstöra för dig.... och om jag förstått rätt...?? En släkting............. Låt inte det få förstöra för dig bara.......... Du har ett underbart vackert utbud och jag tror allt kommer gå jättebra för dig! Jag önskar dig all det bästa och tror det kommer gå jättebra för dig. Lycka till på mässan! Anna

2009-03-18 @ 19:23:31
Postat av: Anna

Vilken tuffing!! :)



Du är väl värd alla utmärkelser som finns!!

Om du blir glad har jag åstadkommit mycket! ;)

Jag funderade på om folk skulle ta illa vid sej med en rökande, supande tant (hihi) men Patsy är ju en stark kvinna på sitt vis och om inget annat, en symbol för våra dåliga sidor... Och dom ska man ju vara medveten om, likväl som sina goda... Eller nå't... Hehe!



Ha en jättebra kväll!

Kram



2009-03-18 @ 20:35:28
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart