Kommentarer bland mina besökare!

Har fått veta att flera av mina besökare som kommenterat hos mig fått kommentarer från en anonym angående mitt företag.Jag vill på detta sätt passa på att be om ursäkt för detta.Kommentarerna kommer från en person som trakasserat mig en längre tid.Jag tycker hela situationen är så absurd och pinsam.Jag kommer vidta rättsliga åtgärder i detta nu.Avundsjuka som missbrukar internet på detta sätt borde bli avstängda.Min syn på detta varje fall.Fått in lite kommentarer med ip på inläggen av mina besökare och är väldigt tacksam för detta.Kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Cleo Zatch

Men gu vad läskigt!

Hoppas nii får tag på idioten!

/Cleo

2009-03-14 @ 18:58:46
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Karin

Såklart att jag står bakom dig..det där va ju INTE okejj...och mot mig har du aldrig varit annat än supergo.

2009-03-14 @ 19:23:04
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller helt och hållet med ovanstående kommentarer!!!

Jag har fått ett par kommentarer hos mej som tycker att man borde strunta i personen ifråga, men det har ju tydligen inte hjälpt...

En del ger sej aldrig...

Enda trösten är väl att det är dom som ger sej på andra på det sätt som du råkat ut för, som mår sämst... ;)



Kram och tack!!

Anna

2009-03-14 @ 21:05:06
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart