Smycke

Inatt har jag beställt lite smycken=) Blev armband med glasstrutar och lolipops. Och halsband med lolipops.Kommer på posten om ca två veckor.Tyckte dom var så himla söta så var tvungen att beställa=) Det gick bra med bastun igår ,men så mycket grejer. Tog en evighet innan den var inne i lastbilen.Mormor och morfar var också och hjälpte mig.Så nu har jag bara en bastu kvar och kommer antagligen inte ta in fler. Bara på beställning  för dom tar så himla mycket plats.Blir mässan fått papper idagOch fick plats i A-hallen.Skall på kickoff på onsdag där man får information om allt. Bland annat hur man skall klä sin montor.Tycker detta skall bli skit kul=)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack! Den är inte den nyaste så hon har ju blivit lite större sen dess men, det går ju så himla fort! ;) kram

2009-03-11 @ 16:22:00
URL: http://zweety.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi!

Ja, det kan bli lite filosofiskt ibland..

Har aldrig varit någon naturmänniska (troligtvis för att pappsen tvingade oss att fjällvandra som små.. Haha!) men nu tycker jag det är riktigt skönt att komma ut i skogen och "rensa skallen"... :)



Förresten... Får jag länka till din butik på min blogg?



Kram



Hoppas allt e bra med dej?!

2009-03-11 @ 19:31:52
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

Var inne i butiken och vet du vad??!!

Jag har letat kakeldekor jag gillar ett tag och nu har jag hittat den!!! Weeehiiii!! ;)



Kram igen! :)

2009-03-11 @ 19:36:31
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, tack för alla fina komplimanger!! :)

Ja, hur gör jag..?? Jag sitter och leker i Photoshop och vips har det blivit något.. :)

Mycket som rör sej "i huvudet på MirAnna", vet du.. ;)

Jag har ju en bloggdesignstävling som pågår till den 16 mars.. ;)

Du får slänga in en anmälan... (hihi)



Ska fixa till en liten ikon för din butik under kvällen.. Du får hålla utkik.. :)

Kanske gör om den lite så att den passar färgerna på min sida, om det e OK??

Jag tänkte att jag skulle kika in på hemsidan för att se vad jag kan hitta..



Kram och ha en fortsatt bra kväll!



2009-03-11 @ 21:42:31
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjohoo...vad kul med lite bloggisar i närheten :)Ha en bra kväll, malin.

2009-03-11 @ 21:45:53
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart