Snobben såld!

Idag sålde vi vår lilla valp som jag lagt in här tidigare på bloggen.Snobben kom til en pensionär som har all tid i världen för honom.Hon var  verkligen bra för honom.Han var som hennes lilla bebis på direkten=) Idag gör inte jag  så mycket ligger under täcket och känner mig sjuk ont i halsen och huvudet. Och känner mig allmänt trött.Kanske har  jag  lite feber också vet ej.Skall ligga och ta det lugnt idag och hoppas på att bli piggare tills imorgon.Vi är bjudna på fest så skulle vara tråkigt att inte kunna gå.Tänkte lägga upp lite roliga smycken jag hittat på nätet.Tyvärr kan man ej köpa dom från dessa sidor. Då det endast går att köpa i stora mängder där jag hittat dom.Men tyckte dom var roliga=)

Kommentarer
Postat av: Zainab

gillar din blogg



kramar

2009-03-06 @ 16:54:21
URL: http://ziettly.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej

jag skickar detta till alla föräldra bloggar för att i helgen ska jag i samarbete med tallink ha en tävling så en familj kan vinna en resa till östeuropa

jag hoppas på stort deltagande å att just en familj vinner denna resa



Mvh:Tess

2009-03-06 @ 17:54:09
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart