Hönan har lagt ägg =)

Idag när jag gick ut för att mata mina hönor hittade jag tre ägg =) Skall koka dom senare och kolla om dom är godkända hehe.Lämnade Leon på dagis vid elva.Hans fot såg mycket bättre ut idag såskönt blir så oroligt när det är något med honom såg verkligen inte bra ut igår.Precis cyklat och handlat hundmat och inte nog med det fått en jädra pollenchock nu när jag kom hem så skall hoppa in i dushen och tvätta håret.Pollen sätter sig fan överallt! Senare blir det vårrullar och ris.Marcell gjorte en wokad grönsaksblandning igår med japansk svamp och kokosmjölk som vi skall ha till,mumsigt!Marcell jobbar men kommer hem tidigare idag.Skall lägga upp en rolig länk till er senare.


Kommentarer
Postat av: frida

Direkt när jag kommer in på din blogg. Så blir jag förälskad jag älskar sånna här bloggar.

Allt bra med dig?

Du får gärna premurera på min blogg. :)

2009-05-29 @ 18:03:18
URL: http://nilssonfridasmile.blogg.se/
Postat av: MenJagVetInte

nice blogg :)

2009-05-29 @ 19:07:41
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart