Mysterier =)=)=)


Måste skriva en sak som hände i torsdags när jag och Leon skulle äta frukost.Mellan köket och data rummet har vi en  dörr i nät.Dörren har  haspar på båda sidor för att man  skall kunna hålla hundarna i köket när det behövs.Efter vi ätit färdigt frukosten var vi inlåsta i köket.Haspen från andra sidan var låst.Trodde att nån var i huset för att skoja med mig.Fick gå ut genom ytterdörren i  köket och in genom den andra ytterdörren på andra sidan huset.In och släppte ut Leon från köket och letade genom hela huset trodde nån var här självklart =) Men inte=) Haspen kan ju ha gått i själv men kollat och är nästan en omöjlighet hur jag än slår igen dörren och hur jag än lägger haspen så lyckas jag inte=)
Lika liten chans som att jag ringde till Dhl och hon sitter med räkningen i handen och blir paff.Tror nog jag skall spela på nåt=)=)=)

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Vad underligt och läskigt. Undra om ni kommer få veta vad det berodde på.

2009-05-05 @ 23:48:54
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart