Ett glas vin och tv!

Idag har jag bara varit hemma.Fortsatt sortera och haft mamma och pappa på besök.Kom med en diskmaskin till mig som dom fixat av en bekant.Så super bra inkopplat och färdigt=) Sitter nu och kollar på hunder Bolt med Leon=) En av hans favorit filmer.Marcell är iväg och tränar men när han kommer skall jag bege mig ut och springa en runda.Sen blir det ett glas vin och någon film ikväll.

Hittade en jätte mysig grej att ha i badkaret.Har tre olika program och reflekterar sig hela badrummet.Kostar ca800kr


Kommentarer
Postat av: sara

men guuuud va häftig!! vart har du hittat den? VILL HA!!

2009-11-24 @ 20:24:48
URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart