Fogskum och spenat=)

Idag har jag jag varit och köpt fogskum så vi har kunnat täta där väggen togs bort i köket.Sen är tvättmaskin och torktumlare igång igen så håller på att tvätta upp all tvätt här.Legat och tagit ett långt varmbad och filosoferat på var man skall fortsätta =) så mycket i huvudet hela tiden.Kreativitet kan jag ju inte klaga på för det bubblar ständigt i min hjärna=O Är det bra eller dåligt nja vet ej skulle kanske ta och släppa allt ett tag men kan jag tyvärr inte=)Tror inte jag skulle må bra av det.Nya utmaningar och projekt är ju mitt liv utan det skulle nog allt vara ganska tråkigt.Satsa allt eller inget så är det ju! Ikväll har vi ätit spenat var så länge sen sist är helt slut nu.Godnatt och sussa gott!



Leons blöja bredvid en myrstack=)haha var tvungen att visa er kryllade av myror=O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart