Hej=)=)=)

Har velat uppdatera här och visa er hur långt köket kommit men min kamera i telefon funkar ej =( Står intrigrerings fel när jag går in på kameran så skall besöka telia imorgon så jag kan ordna detta.Eller kansek få en lånetefefon sålänge.Haft fullt upp i huset dessa dagar.Tre dagar plockat upp och rensat ut.Ja äntligen börjar det se skapligt ut här hemma.Pust.Min lilla älskling fyllde år igår så min mamma ställde upp och hade kalaset där hemma hade ej funkat att  ha något i denna röran.Är tillbaka och kan bo i huset nu varje fall så jädra skönt=)
Inkommer så fort jag kan med bilder!Ha det super sålänge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart