Godmorgon=)

Godmorgon idag blir det en lugn dag haha ja vad man nu kan kalla lugnt. Skall iväg och inhandla grejer till mina byggarbetarna som dom behöver imorgon=) Gips skivor och elkopplingar.Sen måla golvet med primer så det är färdigt för att fortsätta imorgon.Så kanske köket börjar monteras på tis onsdag.Skall bli jätte spännande.Igår var vi hos mina föräldrar för min pappa fyllde år så vi åt och drack gott. Sen i fredags var jag på fest hos min kusin.Så är ganska trött men skall ta en kopp kaffe och en dusch så rättar det nog till sig.Skulle kommit nya varor till www.stropp.se i veckan men dom skrivit fel postnummer så ligger på en annan post utlämnngs central.
Bland annat denna väska=)




Kommentarer
Postat av: Therése

Hejhej!



Kikar in lite! Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en trevlig söndag!



Många kramar Therése



PS. Har en pågående designtävling just nu! Var gärna med!

2009-10-18 @ 13:08:48
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart