God kväll alla nära och kära=)

Hej! idag har kortbetalningen kommit igång på hemsidan och nya byxor har kommit =) Är så glad för alla som hjälper mig få ut min sida=) Älskar er!!!! Själv sitter jag och gör ingenting nu ikväll.Vilken tråkig kväll egentligen hahaha.Ja -men så är det ibland bara att äta upp! Ett nytt paket ligger på posten som jag skall hämta imorgon med klockor har lagt upp dom på hemsidan nu.Tycker dom är jätteläckra så skall nog klippa en sån själv=) Skall över till min granne imorgon och fixa nagler på henne.Skoj skoj.Annars har jag inte gjort så mycket idag varit på lång runda med hundarna och sen varit och ätit mat hos min mormor och morfar.Mormor blev förtjust i jeansen så tog ett par och skulle testa;)Leon har sprungit och lekt på gräsmatten hela dagen helt toppad när han är hos gamlemormor och morfar=)
                                                                         Inkommande topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart