Peruk inhandlat idag=)

Hej idag har jag hunnit med ganska mycket vaknade och tog imot en paket med kläder som jag sen gått igenom sen blev det frukost.Väl efter frukost kom posten och mina beställda franska tippar var med=) Så byggt naglar på mig själv idag.Sen bar det av till stan och där jag inhandlades en peruk till min mode docka=)Och sen bar det av en rund till Åhus till mormor och morfar på kaffe.Väl nu är jag helt slut och skall krypa ner under täcket.Godnatt!

Buddha som håller i en solcells lampa nytt!


Kommentarer
Postat av: FEBB

fin blogg du har! :)

2009-09-13 @ 12:21:02
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart