Idag blir det besök hos en släkting som är svårt sjuk i cancer

Idag skall jag och min mamma besöka min morfars syster på sjukan då hon har svår cancer som spridit sig till hjärnan.Är jobbigt att se när människor har sorg och smärta och man ej kan göra något åt det.Skall försöka ge henne en bra dag varje fall köpa lite gott med oss så hon glömmer det den stunden vi är där.Sen senare i eftermiddag kommer min revisor och vi  skall gå igenom lite papper angående min mamma penning och vad den kommer grundas på.Räknas ju efter försäkringskassans egna regler så vi skall kolla lite sånt.Snart köra Leon till dagis och fortsätta turen in i mot stan.Ha en bra dag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart