Mycket att göra och börjar bli trött av graviditeten =(

Varit mycket dessa dagar varit på Ullared inhandlat en hel vagn rosa=) sen i helgen har vi hållt öppet och haft mina föräldrar på besök i söndags.Igår var jag hos barnmorskan och kollade alla prover glukos belastning och mått och lite sånt.Allt var bra men varit trött som attans dom sista dagarna=( Idag har vi även börjat riva ut badrummet ser för jävligt ut där inne så skall kakla om allt i vit och grått.Veckans projekt sen nästa vecka bär det av till kolmården tälta grilla och bara komma iväg lite =P Spabaden skall betalas in är färdiga på fredag för leverans.Kan inte fatta att det bara är 9v kvar på min graviditeten som tiden rullar på.Börjar bli lite orolig  nu inför förlossningen =O så skönt att ha annat att syssla med.Nu ser jag att min lilla sötnos somnat i soffan så skall också lägga mig en stund under täcket=P Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart