Varit lite överallt idag!

Har hunnit med mycket.Blev bilköp igår i Helsingborg och idag har jag och min kusin varit och beställt in loggo för att sätta på bilen samt nya skyltar.Sen var vi inom ekohallen och checkade lite.Sen ikväll har jag och marcell varit och lämnat ut ett spa och varit hos min mormor och morfar och visat upp bilen och fikat.Sen varit och fyllt på acn i den nya bilen och nu funkar den perfekt.Imorgon skall en tidning komma och intervjua mig på firman ringde idag så skall bli skoj och se vad det är för något.Flickan i magen har haft full aktivtet hela dagen och känns i ena revbenet ikväll =O inte så långt kvar nu man mår ju inte som man brukar man blir mycket snabbare trött nu tycker jag.                            
Såhär kommer billoggan se ut.Fast med med vit text eftersom det är en svart bil.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart