Hej=P

Idag har jag varit och inhandlat fogskum och skummat igen runt ett fönster här hemma där det drog kallt.Fan hoppas denna kylan försvinner snart.Försöker hålla igång så kroppen inte kyls ner=)Sen har jag varit och inhandlat mat och present till kusin barnet.Vi blivit bjudna på kalas imorgon så skall bli trevligt.På företags fronten har det inte hänt så mycket.Lokalen är ej färdig förren i veckan som kommer då det blivit en förseningar.Känner mig taggad inför den nya lokalen och full av ny energi vet ej var den kommit från.Men nu skall jag fan köra så det rycker.Och ingen skall fan stoppa mig och mina ideer=PKanske en positiv fågel som viskar i mitt öra=) Eller för att jag aldrig ger mig =P Igår var vi nere i Åhus och hälsade på en gammal kompis som fått en sån fin liten bebis.
En underbar människa som jag känner mig så nära fast vi inte träffas så ofta.Gott sånt=) Godnatt alla
Avslutar med min lilla stjärna


Kommentarer
Postat av: Jess

Gud ja kylan är hemsk nu och det ska hålla i sig ett tag till tydligen!!! fy bubblan vad kul, icke =) haha.

Fin blogg du har, och hit kommer jag flera ggr och läser.

Ha det gott.

Jess

2010-02-22 @ 12:06:46
URL: http://bonusfamiljen.bloggsida.se/
Postat av: fightermom

Allt bra med dig idag? =)



2010-02-24 @ 01:14:17
URL: http://fightermom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart