Drömmer om värme och sol!Med strykjärnet i högsta hugg!

Sitter här hemma framför gaskaminen och drömmer mig bort till sommar och sol=) Ser fram imot en resa till ungern nu i vår då vi tänkt köra ner genom polen sen vidare.Tycker det skall bli väldigt spännande.Men nu gäller det att spara pengar.Vill gärna ha några spa behandlingar på vägen ner haha Min sambo är från Ungeren kanske inte ett Ugerskt namn Marcell men så är det så nu vet ni det också.Vet inte om jag nämt det tidigare här i bloggen?Idag har jag strykit 5 maskiner tvätt och kollat på bortspolad.Min sambo har varit och is surfat idag.Det är  samma som att surfa på vatten fast man surfar på is.Ganska häftigt faktiskt.Skall hänga med och kolla imorgon.Nu lagar han mat så det blir snart kyckling gryta och färsk pasta.Blir inte så mycket av denna lördag trött och vill inte bege mig ut i kylan=P

som


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart