Strykit gardiner och varit på kaffe rep=)

Idag har jag och Leon varit på kafferep hos min mormor och morfar  Marcell har jobbat hela dagen.Vi har suttit framför brasan. Ätit och druckit gott.Riktigt mysigt när det är så kallt ute=)Kom in på ganska djupa diskutioner och kommer mer och mer in på att den videon som jag sett har vissa sanna ting.Ta er dessa 20 min och titta på denna inspiration och ni kommer  kanske att tänka på ett annurlunda sätt eller få er en tanke ställare. Ikväll har jag projekterat mig i att stryka och byta gardiner.Packat ner Julsaker och julgardiner.Sen har vi ätit köttbullar potatis och sås =P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart