Inte mycket inne i det fina vädret =P

Inte varit inne så mycket i detta fina väder.Inte hittat någon bil heller som fallit mig i smaken =) sitter och letar men kommer inte in så många nya i den modellen. Igår gjordes en nybeställning på spabad och dem väntas anlända i mitten av september.Blir inte så mycket av arbete sen för min del ju.Idag väntar jag på hantverkare som skall putsa skorsten och lite andra småfix på huset.Nu skall jag ut och sätta mig i en solstol och bara njuta av solen.Har tagit Leon ledig denna vecka från dagis också så får se vad man hittar på senare.Kanske kan bli en runda till kivik.Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart