Skall behandla folk likadant som man själv blir behandlad!

Nu kastar jag in handduken folk skall bli behandlade på samma sätt som dom behandlar mig på inga undantag och inget jävla skitsnack och bortförklaringar.Passar det inte så face it vad är problemet.Livet har ju lärt en en del och vissa tror kanske man ä född igår än man redan genomskådat mycket =) Vissa kommer älska mig och andra kommer hata mig men thats life. Kommer alltid vara mig själv och ställa upp till 100% för dom som förtjänar det. Dit hör ärliga positiva människor som man vet alltid finns där utan att man behöver tjata.Människor som inte stjälper andra för att må bra.Eller som har problem med nya möjligheter eller avund.Negativ energi skall jag plocka bort från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart