Första delen av kursen avklarad

 

Idag har jag gått på en kurs för få ett intyg för att delegera medicin.Var mycket att gå igenom.Blir en dag på onsdag också sen ett avslutande prov på det.Imorgon skall jag gå bredvid för att kunna komma in i arbetet där. Även varit på massage idag då min rygg krånglar som vanligt på vänster sida.Skall tillbaka igen på torsdag och masseras håller det under bukt nu.För kan ej göra en mr röntgen tills efter graviditeten.Tror jag har någon muskel knuta i ryggen eller ett ärr i någon sena som ej visas på vanlig röntgen.Är vad min massör också tror eftersom det ständigt återkommer.Leon fick upp tidigt till dagis i morse och får göra det hela denna veckan då Marcell också jobbar men kommer nog in i det tills imorgon för har redan deckat här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart