Möte med facket!Och en thaimiddag=)

Idag har det varit möte om min såkallade anställning eller vad det nu var för pajas avtal och det gick bra.Fick ett avslut utan att bli vänd ryggen och fick se vad det verkligen var för några människor.Har antagligen vetat vem jag var när jag kom in där för Marcell berättade att han hade gått i samma klass som en där och facebook är ju en ansiktsbok=)Så nu släpper jag det är inte värt att ödsla tid på såna han bara skrattade åt det .Skall arbeta med mitt företag nu istället och lägga energi på det tillsammans med min kusin.Bokslutet färdigt nu och blev inlämnat i sista minut=) Då min revisor legat sjuk en längre tid. Fick uppskov pågrund av detta och fått sköta moms redovisningarna själv månadsvis från och med i januari när han blev sjuk.Blir en middag på stan idag sen hem till en vännina ikväll.Marcell blir vakt på Rodd stewart ikväll och jag skulle också vilja se honom men får vänta med konserter till magen är borta=)Nu blir det att ringa upp marknader och se om man kan fullboka sig med det istället blir ju betydligt mer i kassan är sex veckor inom kommunen=)Kommer många sommar marknader nu runtomkring så får göra upp en kalender.Blir att vi åker till Ungeren också i sommar nu och kanske kan hitta nya leverantörer där skall kolla om det finns något roligt att köpa in till bra priser.


Mina älsklingar i en kyrka på Malta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart