Nu är det dax för sängen!

Idag har det hänt mycket.Både bra och dåliga saker.Började med att vakna klockan sju frukost och en långrunda med hundarna.Lämnade Leon klockan elva på dagis sen körde jag till Åhus. Väl när jag skulle in och ta en fika hos mormor och morfar hade min morfars syster ramlat så hemtjänsten hade hittat henne på golvet. Vi körde upp till henne för ambulansen skulle komma och hämta henne.Kände inte igen henne var helt borta och hade slagit sig ganska ordentligt.Vet inte om det var sista gången jag såg henne hon har haft cancer länge och såg väldigt svag ut.Sen var jag och inhandlade blommor som jag skulle plantera i trädgården.Planterat och varit med Leon ute i solen i eftermiddags.Sålt ett spa och ikväll har vi ätit köttgryta med potatis och varit iväg och inhandlat ett röjsåg i Broby.Helt slut nu så skall bli skönt att krypa under täcket!Imorgon fortsätter arbetet här skall leverera spaet och fortsätta i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart