Sol och blå himmel härligt!

Skall börja med att äta en fin frukost och sen en runda med hundarna.Har hittat var vår hittekatt eller katten som kommit och bosatt sig i vårat garage lagt sina ungar nu tror jag varje fall ?Hittade en kattunge bak en stapel markiser i garaget.Men tycker det är underligt att det bara finns en eftersom hon var ganska tjock.Får se ,eller har hon gömt dem någon annanstans  så denna följt efter henne? Så söt var den varje fall en grå och vit sköldpadd färgad liten flicka.Har kollat upp lite marknader och skall vara i hörby den 30 juni och även nu i hästveda den 6-7 juli.Då jag ej skall jobba med det sommar jobb jag blev tillsatt.Var en bunke dårar =) Trist att komma till ett sånt ställe där folk snackar bak ryggen och ljuger för att försöra.Men problemet sitter inte hos mig då jag bara hann vara där i tvådagar bredvid innan man blev utsatt.Aldig kommit till något liknade ställe innan.Sa att jag hade dåligt hand om dom gamla efter 2 dagar bredvid gång och att jag hade ändrat i några papper som jag ej vet vad dom snackar om samt att jag var sjuk kroppsligt.Vilket fiasko och när jag gick upp till facket så skylde dom på att jag läst en bok om foglossning för deras anklagelser höll väl inte inför facket.Läste en bok om styrketräning och anatomi halv nio på kvällen när alla patienter lagt sig utan en som läste en hänt i veckan.Och hon som jag gick bredvid var ute och rökte en bra stund med någon annan från bosnien och snackade skit=) Sjuka människor skönt att slippa såna.Nu får man sola och bada och jobba med sitt eget företag istället som är betydligt trevligare.Var inne i stan och klippte av mitt hår till axlarna igår längesen jag haft så kort men blev nöjd skall sätta in lite bilder senare.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :) <3 hoppas du sovit gott!

2010-06-16 @ 09:37:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: aw tack så mkt söta du :) <33 så snäll du är.



hoppas du får en kanon dag du med. älska vädret <3

2010-06-16 @ 12:40:24
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart