Lyst med min frånvaro!

 

Var ett tag sen jag uppdaterade men  haft fullt upp med att ställa allt i ordning efter flytten sen fick jag reda på att jag var gravid för ett tag sedan och burit och tagit ut mig ganska mycket,för mycket.Varit väldigt trött  på sistone och haft fullt upp med att leta efter goda resturanger =)Fick en blödning i förra veckan och blev livrädd =(  trodde jag hade fått missfall eller nåt och att något hade hänt den lilla krabaten.Men väl när vi kom in på akuten fick vi reda på att allt var i sin ordning med han eller henne.Och att jag måste varva ner för hade blivit försvagad i mukelaturen väl nu en vecka senare efter att ej lyft och vilat var vi på återbesök igen och allt såg bra ut idag.Går in i vecka 16 idag och börjar äntligen få lite mer energi tillbaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart